دايي: مستحق پيروزي مقابل اينتراخت فرانكفورت بوديم

دايي: مستحق پيروزي مقابل اينتراخت فرانكفورت بوديم




 

 


دايي: مستحق پيروزي مقابل اينتراخت فرانكفورت بوديم


تاریخ : جمعه ،
17 دی 1389

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به بازي خوب بازيکنان پرسپوليس مستحق پيروزي مقابل اينتراخت فرانکفورت بوديم.


علي دايي پس از شکست تيمش مقابل اينتراخت فرانفکورت در ضربات پنالتي از سري مسابقات چهارجانبه آنتاليا اظهار داشت: در اين ديدار سرتر از حريف بوديم و به خصوص نيمه دوم مقابل تيم آلماني مستحق برد بوديم.
وي با بيان اينکه به خاطر کم‌تجربگي بازي را واگذار کرديم، افزود: حريف تيم قدرتمندي بود که هم‌اکنون در رده هفتم بوندس‌ليگا قرار دارد ضمن اينکه آنها تنها تيمي بودند که در نيم فصل اول دورتموند را شکست دادند. امشب با تيم بزرگي بازي کرديم و بازيکنان پرسپوليس به بهترين شکل کار خود را انجام دادند.
دايي در مورد نتايج ضعيف نيم‌فصل اول پرسپوليس گفت: اين نتايج ضعيف دلايلي زيادي دارد، اما در حال حاضر خودمان را براي نيم‌فصل دوم آماده مي‌کنيم تا بتوانيم نتايج نيم‌فصل اول را جبران کنيم. ما بايد در جام حذفي قهرمان شويم و در آسيا هم نماينده خوبي براي ايران باشيم.
سرمربي پرسپوليس در مورد شرايط اردوي آنتاليا تأکيد کرد: اردوي خوبي در حال برگزاري است و امکانات در آن فراهم است. در اين فصل سال بهترين جا براي اردو همين منطقه بود.
وي افزود: در اين اردو سعي مي‌کنيم تا با تمرينات منظم براي نيم‌فصل دوم آماده شده تا بتوانيم عملکرد خوبي در ادامه مسابقات ليگ برتر داشته باشيم.
دايي يادآور شد: از کساني که اين شرايط را به وجود آورده‌اند تشکر مي‌کنم.
در پايان اين ديدار به دليل اينکه مکاني براي کنفرانس خبري از سوي مسئولان برگزارکننده مسابقات تدارک ديده نشده بود خبرنگاران موفق به مصاحبه با ميشائيل اسکيبه نشدند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل